Merhabalar. Kasım ayında kalp durması üzerine kürtaj oldum ve 38. günde ilk reglimi oldum. Bugün de 39. gündeyim ama hala olmadım. Gebelikten şüphelenip 2 gün önce kan testi yaptım negatifti sonuç. Neden regl olamıyorum acaba? Doktora gitmeli miyim? Bu arada ilk gebelikten kalan doktor korkum da var.