Ebru52 doktorum 3. Ay bittiğinde izin verdi. Organik boya bulursan daha iyi olur dedi ama onların markaları yabancı olduğum şeylerdi, kendi eskiden beri kullandığım bildigim boyayla yaptım o yüzden. Hatta diplerim geldi yine, salı yolculuğa çıkıcam yolculuk öncesi yine boyayacağım. Ama doktorunuza sorun benimki ilk zaman izin vermemisti. 3. Ay bitince artık boyayabilirsin dedi. Bi de boya yaparken onu solumamak lazım. Ben eb geniş alan salon diye salona bakan bütün kapıları açıp salonda boyadım, bir de pencere açtım. Amonyak var içinde çünkü. Amonyak yüzünden kuaföre gitmeme izin vermedi mesela. Şuan arkadaşım saçını yaptıran olsa onla kuaföre gidemem , kuaför salonu buram buram kimyasal diye