Nrgllsrc ben 31.haftadayım ilk haftalardan beri dişetlerim şiş ve kanıyor, zamanla alışıyor insan🙈 Başlarda dişçiye gittim iltihap değil bu hormonlardan kaynaklı dedi, zaten hiç diş ağrısı olmadı arada çok şiştiği anlarda sızlıyordu.. o dönemde bademcik iltihabı ve ağır grip oldum antibiyotik kullanmama rağmen düzelmemişti😏Doktor doğumdan sonra düzelecek dedi umarım gerçekten düzelir🙏 Sabah akşam fırçalamaya devam edin, diş bakımını ihmal etmeyin, muhtemelen sizde benim gibi olacaksınız.