Stas benim de 35 inci haftada çıktı canım ama sıkıntı değil dedi doktor. Şöyle ki nst makinasında ki sancı sayan kısım 35 -40 arasında seyrediyorsa evet sancın var diyorlar. 60 a çıktığı an Doğum başladı olarak sayıyorlar. Benim sancım 38-39 ları gördü ama sonra yine 19 -20 lere düştü. Artık sona yaklaştığımız için normalmiş telaş, stres yapma kendine akışına bırak, saglıkla dogurursun inşallah.