Bus_ak18 Kızlar bunları kullanan yada bitkisel olarak kullanıp gebe kaldığınız seyleri söyler misiniz? Eşime aktardan almasını söyliycem. Bide nasıl kullandıgınızı açıkça anlatır mısınız?
Betul55 Bus_ak18 ben hamilelik için değil adet sancıları ve kist için kullanmıştım kullandığım dönem rahatlatmıştı beni
Betul55 Bus_ak18 hayıt tohumu ve suyu satılıyor ben tohumunu almıştım bitki çayı presinde bi tatlı kaşığı koyup sıcak suda demleyip biraz ılıyınca içiyordum
Bsra1998_ Bus_ak18 kuzum clife diye bi macun var cok iyi sonuclar alanlar var bende kullaniyorum ama ben daha yeni basladm pko ya kistlere bide hamilelige etken olan bütün engellere birebir denemeni tavsiye ederim. Arastirirsan yorumlardaki mukemmeligi gorursun derim 😍
Bus_ak18 Betul55 canım bende tohum almayı düşündüm demleyip içiliyomus. Sabah aksam aç karnına mı içtin ?
Betul55 Bus_ak18 sabah kahvaltıda içtim aç karnına mideme bazen dokunuyordu. Akşamda yatmadan içmek iyi. Ama tohumunu az alıp dene önce o dokunursa soğuk pres suyu satılıyormuş onu denersin
Bsra1998_ Bus_ak18 hayir canim clife yaz internete ordan siparis verebilirsin benim arkadasm kullandi ikinci adetinde hamile kaldi bende suan kullaniyorum birbirimize vesile olursak ne mutlu :)
Bus_ak18 tambirminnos onunda faydasını gören çok ama rahim duvarını inceltiyomus canım emin olamadım ona🙄
tambirminnos Bus_ak18 çevremde çoğu kişi onunla hamile kalmıştı bende keçiboynuzu kürü denemiştim o ay kimyasal gebelik yaşadim sonrasinda hiç beklemeden ogluma hamile kaldım
Bsra1998_ Bus_ak18 arastir canm kafana takilan bisey olursa kullanim detayi hakkında banada yazabilirsin 😘
vuslatim34 Bus_ak18 kuzum bence c life alamlısın bende öyle diyordum inanmıyordum ama yakın arkadaşım 14 gün kullandı ve hamile kaldı ondan sonra bende hemen sipariş ettim.
Blossom Hamile kaldığım ay hayıt tohumu ve arı sütü bal poleni karışımı yiyordum. Prolaktinim yüksekti bu arada. Onun için de hormon ilacı kullanmıştım. Karışım etki etti mi bilmiyorum. Dış gebelikle sonuçlandı ama.
Bus_ak18 Blossom benimde genelde prolaktin yüksek çıkıyo canım. Hayıt tohumu düzenliyo diyolar bu ay denycem bakalım