Ben spinal sezaryen oldum cok memnun kaldim iyiki sezaryen olmusum ikinci gun desteksiz kalktim bebegimle ilgilendim lavaboya tek gittim ilk gunumde cok rahat gecti agrim sizim fazla olmadi bol bol yurudum yurudukce daha iyi oldum kesinlikle tavsiye ederim bu arada bel bas agrisida yasamadım çok şükür simdiden Hayırlı dogumlar Rabbim sagsaglim kavustursun inşaAllah