biyologannem Masal01 Filiz Hanıma arkadaş tavsiyesiyle gittimbilinçsiz tedavi yapıyor ve hiç açıklama yapmıyor.Tamamen zaman kaybıa uğradım meğer acilen tüp bebek yapmalıymışım doktor değiştirmesem asla bilemeyecektim.Asla önermem.
Selinodemis01 Anneoluyorum09 bende eda hanıma gidiyorum çok memnunum suan için 3 aylikken cinsiyetini falan söyledi bakalim doğum icinde onu düşünüyorum 30 haftalığız gidip sezeryan için gün almayi düşünüyorum eda hanimda doğum yapan varmı
Hnfth Anneoluyorum09 neden kötü dediniz ben orada doğum yaptım ve her şeyiyle çok güzeldi temizliği olsun ilgileri olsun şimdi ikinciye hamileyim belki pandemiden dolayı gitmem ama azalırsa virüs belki gider yaparım doğum özel hastanelerden daha büyük ferah odaları var