37 deyim artık geceleri beraber uyumuyoruz 😅 arkadaşımın da böyleydi oğlu karnındayken. Doğunca bir sakin bir uslu geceleri uykusu güzel oldu. Hiç karındaki gibi değildi. Çok umutlandım onunkini görünce. İnşallah bizim bebeler de sakin uslu olur annelerini hiç yormazlar 😊♥️