Hiç korkmayın 12. haftadayım hiç bulantım olmadı bu zamana kadar 🧿 şimdi daha yeni arada küçük bulantılar oluyor, ama ben normaldede hayatım boyunca 5 kere falan istifra etmişimdir doktora bişey mi var diye sordum şanslısın sadece demişti😊 yani korkmayın keyfini çıkarın dönem dönem değişiklikler oluyor. Sağlıkla alın kucağınıza😊❤️🙏🏻