Mervazz Nst sonucuma bakarmisiniz doktora gostermek icin tahlil sonuclarimi bekliyorumda resimag.com/p1/000d5adf783.jpeg
Alparslnbuss Mervazz sancı var canım ama hafif bu doğum sancısı değil kasılman var mıydı belli olmaz ama doğum yakın korkma hep ben doğumdan 3 hafta önce böyle 50 şerde hatta 60 larda sancılanmıştım
Tugbaztrk Mervazz 35 teyim bende ilaç kullanıyorum 36 ya kadar engellemek için sancıları ama sama ilaç vermez canım. Cocugun gelişimi 36da iyi olursa alırız dedi benim doktorum, seninki me düsünür bilmiyorum ama.
Mervazz Alparslnbuss normal dogum yapmicam canim sezerysn olucam insallah bu sonuclar degisirmiki hemen almazlar insallah
Mervazz Tugbaztrk acilmam olmadigi icin yatis vermediler canim pazartesi bidaha cagirdilar 31 ocaktada dogum gunu verdiler 😊
Mervazz Ecrinmm almadilar şükür canim bnde cok korktum ama pazartesiye kontrolum var tekrar insallah acilmam olmaz