busegonel Kizlar merhaba. Bu sabah hafif boyle karin agrisiyla uyandim. Sanki regli olucakmisim gibi ama arada bir gelip gidiyor. 7+2 gunluguz. Ciddi bisey yoktur insallah 😔
Deletedmom137 busegonel canım o ağrılar normalmiş bende doktoruma sormuştum kanaman vs yoksa korkmana gerek yok dinlen bol bol
busegonel Deletedmom137 bende doktorumu aradim simdi usutmus olabilirsin veya dusuk tehlikesinde de olabilirsin progestan kullan dedi. Umarim ciddi bisey degildir. Bidahaki hafta kontrolum var bakalim Allah buyuk 😥
Deletedmom137 busegonel korkma canım stres yapma ağır işlerde yapmamaya çalış yatıp dinlenmek en iyisi progestanıda kullan ihmal etme