Bde dogal seyleri kullanmayi daha cok tercih ediyorum cubuk ates ölçer otribebe aspiratör kesinlikle almasin bebekken cok lazim tarak fırça seti almistim oio urunleri aldim oyuncaklari çıngırak sesli oyuncaklar kiyafet ama bedenler acayip kucuk geldi kizima 1ve 2 yasa yakin almistim kasimda doğmuştu hepsini giydi 8,9 aylikta yürüteç , kanguru hediyeydi ama hic kullanmadim eger bel agrin olmaz taşırım diyorsan al ben bebegi rahat ettirdiğini düşünmüyorum kısa mesafe icin uygun yepyeni duruyor oyun halısı sevimli orman😊 aklima gelen bunlar .deterjan roxy dalan pişik kremi receteli kullaniyorum.