Kızlar merhaba 17+6 ilk gebeliğim. Bebeğim hep sol tarafta yani bakınca da belli oluyor sol tarafım hepdaha şiş ve daha sert bazen sol tarafım şişiyor sadece elimle baktıgımda da çok net anlayabiliyorum bu durum biraz endişelendirdi beni sizde de öyle mi yokaa ben cok zayıf olduğum için mi öyle oluyor 🤔 Biraz tecrübesizim de 🤗