Ve beklediğim o an geldi.. 11:30 da çatı muayenesi için gidxeğim hastaneye az önce haber geldi doktorumdan..
1- ilk defa alttan muayene olucam... korkuyorum
2- temizlik olayını nasıl halledicem karnımdan hiçbir yerimi göremiyor, eğilemşyorum. Daha önce lazere gidiyordum yarıda kaldı.. iyice arttı tüylenmem...
yardım edin 😩