Ngms ben 13 martta 2’li teste girdim daha 11 haftalıktık orada ki doktor kıza benziyor ama yanılmış olabilirim lütfen bu konuda biraz daha bekleyin cinsiyette değişim olabiliyor dedi. Şuan 13+2 yiz cumartesi kontrolüm var bakalım kendi doktorum ne diyecek.