GzdeEgsn Arkadaşlar süt sağma makinası olarak ne önerirsiniz ayrıca manuel mi elektrikli mi daha kullanışlı oluyor ?
fdmozcmn GzdeEgsn bnde kararsızdım ama biraz bakındım manuel olanlar el acıtıyormuş elektronik olanları tavaiye ediyor kullananlar.. marka konusnda bnde karar veremedim ama bulursam ikinci el yada tanıdıklardan temin etmeye calışacağım.. 🤔🙂
Lmnkeskin GzdeEgsn eğer bütçen varsa ameda alabilirsin fiyat olarak avente göre yüksek hastane tipi diye geçen bir marka. Ama biraz daha uygun olsun dersen avent veya lansinoh alabilirsin ikiside gayet güzel (Ebebek te çalışmıştım) 😊
busraali Ben mamajoo aldım doğumdan sonra hayırlısıyla denicem bakalım. İndirimdeydi tavsiyede ettiler ve çiftli olmasıda önemliydi e bebekte de görmüştüm. Ayrıca elektrikli daha kullanışlı tabiki elle çok yorulur insan
Dsa Çift sağımlı zaman açısından büyük tasarruf sağlayacağı için çift sağımlı lansinoh almayı düşünüyorum. Avent çok ses çıkartıyormuş diye okumuştum...
Angelaa Arya92 bz 6 haftalıkken duyduk bidahaki gelişinizde yine bakarz dedi doktorum bnce başka bı doktora daha gitmelisin ama durumunu anlatma başta umudunu kaybetme hersey gönlünce olsun minigine hep dua et 🙏