yildiz23 Bir yazı okumustum bebeğimiz yediğimiz besinleri sevip sevmediğini belli eder diyor ben cipsi yedigimdede hareketleniyor süt içtiğimdede .Besinleri yedikten sonra hareket etmesi sevdiği için mi yoksa rahatsız olduğu icinmidir 😊
SnmTt yildiz23 onu bende merak ediyorum ama sebebi enerji alması diye biliyorum. Anneme göre sevmediği için hareketleniyo bana göre sevdiği için biz de bilemedik😂
Esrayy yildiz23 cips çok zararlı amaa 😕 bazı yiyecekler hareketlendiriyor doğru özellikle çikolata ve şekerli şeyler
yildiz23 Belinay_AliEge SnmTt inşallah seviyordurlar kizlar bazen çok canım çekiyor cipsi yiyorum çok hareketleniyor pişman olup endişe ediyorum rahatsız oldu diye 🤷
SnmTt yildiz23 bende yiyorum hiç hareket etmiyo bence sorun yok rahatsız etse hepsini ederdi😀 ama zararlıymış çok o ayrı😑
Ftszgn Ya benim bebişim hiç bi yiyeceğe tepki vermiyor :)) çikolataya bile,keyfine göre hareketli :) benimki baba sesini duyunca çılıldırıyo sıpa kızım :)
Ftszgn yildiz23 kızlar hep babacı :)) gider kan gurubu da babaya çeker ,zaten doktor babaya benziyo dedi :)
Emin_e Benimki portakal ve cikolatada cok hareketleniyor bir de brokolide.. insallah seviyordur brokoliyi sevdirmek icin ugrasmam boylece:)
yildiz23 Ftszgn maşallah ya benim eşim daha şimdiden sürekli kızımda kızım hep ilgileniyor benden iyi alışverişini yapıyor doğduğu zaman biz kız anneleri unutulup gideriz o zaman 😀
duygusm Ben yediklerimle doğrudan ilgili bir hareket gözleyemedim bugüne kadar. 30. haftadayız ve bana hep keyfine göre hareket ediyor gibi geliyor 😊🌸
yildiz23 duygusm ben 17 haftadan dan beri farkediyorum yedikçe tepki veriyor değişken bişey demekki ☺️
Ftszgn yildiz23 :)) genelde öyle oluyo,kızlar babaya düşkün oluyo. ceremesini biz çekiyoz ama napalım :))