Serihsasya Kızlar doktor suyun gelirse gel dedi ama nasıl anlıycam bazıları sızıntı şeklinde geldi diyor yani öyle olursa akıntıyla karıştırır mıyım yoksa arada bariz fark var mı ?
Betuel11 Serihsasya anlaşılıyor merak etme panikde yapma sakince çantanı al ve hastanenin yolunu tut hemen doğurmazsın 🙂 küçük abdestten farklı oluyor tutamıyorsun engel olamıyorsun yoğun bir sızıntı oluyor.
canimoglum53 Serihsasya ah bende ayni korkudaydim ama oyle bi anlasiliyo ki. Hem asiri sicak-ilik arasi hemde tutman imkansiz. Benimki komple gelmisti. Icinden boyle bisey akiyor gibim asiri rahatlatıcı 😂😂😋
pyymamm Serihsasya tabi sen durduramıyomussun zaten onu. Ama su an sızıntı varsa bi pedler varmıs onun rengi değişiyomus ordan ayırt ediliyomus eczanede sorun isterseniz
Gozdemalgac canimoglum53 inşallah benimde oyle olur çünkü benim hep akıntım var ayıramam diye korkuyorum😕