Doğumu hızlandırmak için neler yapmalıyım dr um haftaya kendi sancın gelmez ise suni sancı vericez dedi ve ben suni sancı istemiyorum ( sebebi ise suyumun sızıntı şeklinde gelmesi bir kac kere hissettim )
sizler neler yaptınız bide sancım hafif var gibi gözüküyor 38+1 haftalıgım
