Arkadaşlar 2 gün önce bebeğinizi ne zaman gördünüz diye bi post açmıştım.
bugün hastane kontrolüm vardı hem dahiliye hem Kadın doğumda troid hastasıyım ve bu yüzden 3 düşük yapmıstım. Geç oldu ama farkedince tedaviye başladık hemen. Çok şükür TSH değerim düştü ve hamile olduğumu öğrendim. Sat tarihine göre tam 6 haftalık ultrasonda 5+2 ile uyumlu keseyi ve bebeği gördük şükür. Kalp atışı var gibi ama daha net belli olmaz haftaya gel tekrar dedi. Bu arada TSH sonucum 0,70 çıktı sizce nasıl TSH sonucum. Doktorumla yarın görüşücem tekrar. Normal mi TSH değerim ?