Kızlar iyi gecelerrrrrrrrr :)) geçen kontrole gittiğimde doktorum bebek asagida poposu yukarıda dedi zaten ben karnımın aşağıya indigini farketmistim yukarida degil sisikligim asagida ki ara ara vajinada agrimda oluyor ağırlıktan neyse bebek rahim agzina yaklasmis veya gelmis gibisinden de birsey soyledi ama hani o konuyla ilgili birsey soylemedi bizde o an baska konuya gecince sormayi unuttuk bugün biri de acilman kolay olur ama dikkat et erken gelmesin dedi 31.haftamizdayiz boyle birsey hakkinda bilgisi olan var mi:))