Nevink Zeyk benimde hep kalbim gobegimde atiyor gibi surekli boyle hic bebek diye dusinmedim ama bu niye boyle oluyo diyede merak ediyrdm ondan demek 😅
ozlemikka Yenianneadayi2208 bende 18 de hissettim, ben hemşireyim bu islerin icindeyim ama tutturmus kendi dogrusunu millete empoze ediyor hayir bilmesem tamam 😊. bilirkisi gibi de aciklama yapmasi yok mu 🤔
tugce67-67 Tugas valla ya boşuna tartışıp duruyorlar , valla ben tadını çıkartıyorum sonuçta karnımda bebek var mı var😂
Gulanelis Eva41 canm bence senin ki net bebek hareketi ben 15 ten beri meğer hissediyormuşum şuan 17+2 hala aynı kıpırtılar yada pıt pıt lar oluyor