Kızlar beni tanıyorsunuz artık . Kayıp üzüntüleri baştan anlatmayacağım . Oğlum lise 2. Sınıf öğrencisi be eşimle yaşımız 35 ikinci çocuk için çalışmalar yapıyoruz size bir sorum olacak . Uvulason için bir takvim uygulaması takip ediyorum. 12 ocakta başladı süreç biz 13. Ocakta birlikte olduk . 14. Ocak boş 15 ve 16 ocak değerlendirildi . Sorum üst üste boşluk vermeden devam edersek şansımız düşer mi ? Bu gün yüksek ihtimal denilen gün hatta aralıklarla iki kez birlikte olun dedi eşimin ablası . Her ay gün aşırı değerlendirdik olmadı sizce bu ayda böyle mi yapsam . Dua edin lütfen öyle kötü iki yıl geçirdim ki haneme bana mutluluk getirecek bu yavru 🥰 bu arada cinsel birleşme esnasında çocuk diye olmuyor zaten. Bu süreçte beni sıkıntı basıyor. Bilgi tecrübe his ne olursa önerilerinizi yazar mısınız ? Uzun oldu kusuruma bakmayın 🤗