Yesimce Arkadaşlar benim canım hep vişne suyu, limon istiyor. Limonu portakal gibi yiyorum. Sabah kahvaltıda vişne suyuna baslıyorum akşam yatarken içip yatıyorum:) böyle bir durum yaşayanınız var mı :) ye ekşiyi getir Ayşe’yi doğru mu sizce :)
Serihsasya Yesimce canım öyle derler inşallah sağlıkla al kucağına cinsiyetini öğrenince bize de yaz :))
Melikeb19 Yesimce ay hayırrrr bence hiç öyle bişey yok oğlum da kilo kilo yerdim erikleri limonları ekşi ne varsa canım ölesiye isterdi şimdi kızımı bekliyorum özel olarak istedigim bişey yok tatlı tuzlu ama aksine ekşi şeyler içimi ürpertiyor yanından bile geçmek istemiyorum 😆 cinsiyetle bir bağlantısı yok canım bence ama sana afiyetler olsun gönlündeki olsun 🌸
Yesimce Melikeb19 eskiden büyüklerimiz dereye bir taş atmış herkeslerde günümüze kadar inanarak getirmiş :))) amin canım inşallah Allah razı olsun 🙏🏼
mehefey Yesimce canım ben ilk hamileliğimde aynı sen gibiydim tatlı canım hiç istemiyodu kilo kilo limon yedim turşu ağzıma sürmezdim hamileyken hep yedim ama oğlum oldu şimdi 2,5 yaşında😁 o yüzden bence pek belli olmuyor aşermeye göre