18 haftamız bitecek yaklaşık 1 aydır kanıyor bazen akacak kadar fazla kanıyor işk zaöanlar bende nırmalmiş diyordum okuduklarımdan ama dr daha fazlalaşırsa kkb ye görün dedi damar çatlaması olabiliyormuş yakılarak durduruluuor dedi şimdilik kendi kendine içerden devam ediyor tıkandıkça anlıyorum sanırım bır süre böyle gidecek