Tutkuayni durum bendede oldu 35. Haftada şimdi daha iyiyim. Mutlaka cildiyeye gidin karaciğer enzimlerinize baksınlar bana gebeliğe uygun bi ilaç verdi onunla rahatladım. Gebelik kolestazi diue bişey var mutlaka gidin cildiyeye. 37 haftalığım şuan hala var kaşıntı ama çok rahatsız edici değil. Kan dolaşımı hızlı olduğu içinde olabiliyormuş