Deletedmom138 Kızlar benim göğüslerim zaten büyüktü şimdi süt toplayınca ağzıma girecek gibi oldu nerdeyse, ameliyat olmak istiyorum küçültmek için acaba doğurduktan ne kadar sonra olabilirim? benim gibi bu durumdan şikayetçi olanlar var mı?
Dryae Deletedmom138 ne kadar süre bilmiyorum canım ama benimde göğüslerim çok irileşti bende düşünüyorum bu ameliyatı ama ikinci hamileyim heralde biraz daha büyüyecek ikinci doğumdan sonra bende düşünüyorum Allah bilir o zaman ne hale gelecek göğüslerim
Deletedmom138 Dryae Anneminde eskiden büyükmüş emzirmeyi bıraktıktan sonra söndü içine doğru dedi. Belki benimde küçülür diye bekliyorum 🙄
Bsecill Deletedmom138 bunu bende duymuştum emzirme döneminden sonra küçülüyor diye, yani sosyal yaşantını etkileyecek kadar zorluk çıkarmazsa göğüslerin bence küçültme çok zormuş görümcem yaptırmış çok zorlanmış afedersin wcde donumu indirip kaldıramıyordum dedi yemek yedirmek dahil herşeyi kvalidem yapmış süreç baya zorlu
Deletedmom138 Bsecill Ayy ciddi misin. Bakalım doğumdan sonra nolacak eğer öyleyse olmam ameliyat falan
BusraVeli Bsecill Benim kuzenim yaptırdı yaptırdığı iz yere bağlı ve çok kolay bir şekilde geçirdi üstelik o ameliyat olmak zorundaydı çünkü beli kaldırıyordu artık goguslerini ve şu an genç kiz gibi göğüsleri var
Bsecill Deletedmom138 kendi anlattı bende istiyordum çünkü omuzlarım ağrıyordu artık. Ben oldum çok zordu dedi izledim ben ameliyatı zaten nette kötüydü yani. Kollarını felan bir süre pek kullanmaman gerekiyor yavaş hareket etmen gerekiyor büyütme ameliyatı yaptıran bi tanıdığımda vardı mesela o da aynını anlatmıştı ama küçültme büyütmeye göre daha zormuş tabii bi doktor bulup danışmak lazım süreci dinlemek lazım ama ben vazgeçtim çoktan 😂 inşallah emzirme döneminden sora küçülür
Bsecill Deletedmom138 buarada ben bi yerdr okumuştum ama ne kadar doğru yada yapılıyor mu bilmiyorum ama hani karından felan yağ alıyorlar ya (liposuction) o şekilde göğüs küçültme yapabiliyolarmış eğer göğüsün büyük kısöı yağ dokusuysa o şekilde küçültebiliyorlarmış
Bsecill BusraVeli görümcemde olmak zorundaymış süreçte yanında değildim 18 yaşında olmuş ameliyatı ama anlattıkları zaten nettede yazan yorumlardı ameliyattan hemen sonra kolları felan pek kullanmamak gerekiyor mesela çünkü hareket ettikçe göğüs etkileniyor zaten nette ameliyatı izleyince otomatik vazgeçmiştim ben