Sudeammar Kızlar sancım varmı sizce dr henüz gösteremedim doğum olurmu bu sancıyla 38+1 haftalıgım bu arada
K1996 Sudeammar alttaki sancın benim de o şekilde ama daha yüksek olduğu için acıklık muaynesi yapmıstı doktor ondan sonra sezeryan günü vermişti sancın cok diyip
Seydaeyp Evet alttakiler sancıyı gösterir 50 üzerindekiler sancı kabul edilir ve senin sık sık olmuş doğum sancısı muhtemelen açıklık muayenesi yapar bu arada ağrı hissetmiyor da olabilirsin normal
Sudeammar Ozgee11 yok görmedi doğuma gittigi için gösteremedim pazartesi gidecegim ama emin olamadım sancı mı kasılmamı diye arada kaldım 😀
Busratm Sudeammar Haftanıza göre bu sancıların çıkması normal. Yani pek önemli değil bu kadar sancının olması 😊
Sudeammar Busratm doğum için yeterli değil yani 😩 şu doğumu hızlandırmam gerek yoksa dr um suni sancı vereceğini söyledi suyumda sızıntı olduğunu söyledim sürekli nemli dedim dr umda haftaya kadar idare eder suyun doğmazsa suni sancı verecegim dedi 🤦🏻♀️