ezoterik amniyosentezin az da olsa düşük ihtimali var, ve ben bebeğime ölecek dedikleri halde o testi yaptırırsam ve bebeğim ölürse, hastalıktan değil amniyosentezden olduğunu düşünüp kendimi kahredicem. En basından amniyosentez değil de Nifty yaptırdım. Bir de ben kendimi tanıyorum. Daha fazla test yaptırıp kendimi tekrar o stresin altına sokmak istemiyorum. :/