Bende 2017 yilinda 26+4 'te rahim ağzı yetmezliğinden erken doğum yaptim bebeğim 6 gün küvezde yaşadı ve vefat etti. simdi tekrar hamileyim 13.haftada serklaj oldum progestan ve istirahat sayesinde 30 haftayım şuan. Rabbim sabir versin kolay değil yaşadıkların ama kendini bırakma ve hematoloji bölümünde gerekli kontrollerini yaptır iyi bir doktor bul ve tekrar dene.. korkuların elbetteki oluyor ama bak gerekli önlemler alındığında sağlıkla evlatlarını kucaklayan anneler var bunlardan biriside sen olursun inşallah