Asumann Lalin2580 Allah sabır versin canım çok üzüldümm. Daha önce nasıl farketmemişler 😔😔 bu arada bunu nerede ölçüyolar bende de böyle bi ölçüm yapmadılar bu 3. Gebelik bende tedirgin oldum şimdi bunuda kaybetmek istemem 😞😞
Baloglum93 Tupbebekhikayem__ bi gün yattım o gün deprem olmuştu doktorun hastabede yatırmak istemedi eve gönderdi ama receteme baya bı iğne yazmıştı sürekli iğne yaptırdım ve hep yattım sadece tuvalete kalktım o kadar
Meryemmom Honeyy evet 21. Haftada serklaj oldum. 37 de alındı dikişler . 38+2 de doğum yaptım. Hep yatarak dinlenerek geçti , wc harici kalkmadm.
Kbrbydk Honeyy evet canim yattim hem doktor önerisi ile hemde kendi içim rahat ettiği için. Ayrıca kısalma olduğu için biraz da mecburdum. Yine arada evde dolaşıyordum. Serklaj sonrası bir bir buçuk ay kadar bakacak kimsem olmadığından yemek yapmisligim ev toparlamisligim da var. Asla çok yormadim kendimi dikkat ettim.
TwinsmomDA Lalin2580 o senin koruyucu meleğin oldu ahirette. Rabbim kimseye yaşatmasın çok üzücü bi durum. Bende aynılarını yaşıyorum suan mücadele etmeye çalışıyoruz. Seni çok iyi anlıyorum insallah kısa sürede kendini toplayabilirsin yeniden anne olabilirsin 🤲
Honeyy Kbrbydk Anladım darısı inşAllah bizlere canım bendede var aynı problem korkuyorum zaten lekenmelerım var 7 haftalık hamileyim
Busimss Lalin2580 allahım sana güç kuvvet sabır versin insallah. Rabbim sağlıkla hayırlı evlatlar nasip etsin sana
Handetunay Lalin2580 Başin sagolsun canim. Bende 20 haftalik oglumu kaybettim rahim agzi yetmezliginden. Allaha cok sukur 3 ay sonra yine hamile kaldim. Suan 31+4 olduk. Ilk kaybimdan sonra cok fazla doktor arastirdim suan doktorumdan da cok memnunum. Ilk doktor banada ikinci gebeliginde 12.haftada dikis aticaz demisti. Ama yeni doktorumun tavsiyesiyle hamile kalmadan önce laparaskopik serklaj oldum farkli bi yöntem bu. Eger durumunuz varsa bu ameliyatida arastirmadi tavsiye ederim canim.
Lalin2580 Handetunay çok teşekkür ederim canım ne güzel hamile kalmışsın tekrardan Allah kucağınıza almayı nasip etsin. Doktorunuz nerede acaba bi de maliyeti ne kadar oldu size çok özel değilse?
GzmELBL2020 Lalin2580 ozel hastanemiydi peki doktor perinatoloji uzmani degilmiydi bide vajinadan bakilmadimi uzunliga her kontrolde bakilmadimi
Lalin2580 GzmELBL2020 özel hastaneydi perinatoloji de gördü ama fark edemediler 1 hafta içinde oldu herşey vajinal muayene son gittiğimde yapıldı sadece o zaman farkedildi
mihraduru Ya bu rahim ağzı ölçümünü ben doktora dediğimde, düşüğün mü var dedi. Yok dedim. Bizim her gebeye yaptığımız bir ölçüm değil dedi. Oysa ki yapılması gerekmez mi. Sonra böyle ızdırap çekiyoruz ya.
Pnrkrb Bu rahim agzi boyu nasil olculuyor ki? Baska belirtileri olabiliyor mu? Sonucta arada batma kasik agrisi gibi hisleri hemen hemen her hamile yasiyordur diye dusunuyorum
Siyahkelebek Pnrkrb benim 2’li testte ölçtü doktorum. Aynı zamanda rahim kapalılığına da baktı, uzunluğuna da
Lalin2580 Pnrkrb kasılmalarım oldu sadece bununla birlikte pembemsi akıntı başka hiç bir belirtim yoktu son gün de suyum geldi ve Doğum oldu😔