Hilal_Grlkn Di-is canım ben gebze merkez hastanesinde doğum yaptım yanına kimseyi almıyorlar onun dışında ilgi ve alakadan memnun kaldım
SabihaAmaLeyla Bende izmitliyim şurada bekleyim. Ayrıca merkez hastane dediğiniz hangisi anlayamadım?