Merhaba sevgili anneler.
Benim bebişin suyu fazla bunun bir çok sebebi olabilirmiş bebeğin yutma problemi olabilmesine takıldım ben ama doktorum ultrason izlenimlerinde herşeyin normal göründüğünü söylüyor yine de ben çok endişeliyim.. Ya Bebeğim de bir sorun varsa yutmasında midesinde vs ☹ Bu şekilde su fazlalığıyla bebeği doğan anneler var mı aramızda .. Bebekte herhangi bir sorun var mıydı?
İkinci sorum su fazlalığıyla sezeryan mı yoksa normal mi doğum yaptınız?
Sezeryan riski de varmış 😒