EcrinveSelim Bana gebelik zehirlenmesi teshisi konuldu değerim yüksek oldugu halde taburcu edildm tansynum normal çıkıo en fazla 13 e cıkıodu işdee belirtlerini anlattılar böyle olursa hemn gel dye sizce ne yapmalıym bebek ve ben riskdemiyiZ
[silindi] EcrinveSelim takipte ol canım belirtin olursa hemen git cok önemli benim arkadasım gebelik zehirlenmesinden 7 aylıkken dogum yapmıstı muhakkak git ve dikkatli ol