Sakın üzülme canım canını sıkma hiç huzursuz olma dediğin gibi herşey Allahtan Rabbimin izniyle doğuma kadar karnında iken geçmiş olacak büyük bir ihtimalle benim abimin eşide aynı durumun sıkıntısını stresini 9 ay yaşadı ama sapa sağlam doğdu elhamdülillah sadece dua et Rabbim ne derse o olur 🤗