Duygu20 benim adet günümden 3gün geçdiyinde öyrendim hamile oldumu cox aydın bir çizgi vardı kan testi verdim 3-4 haftalık cıxdı 1hafta önce. 2yıldır evlıyım bu günü her adet tarihinde bekliyordum şükr oldun Allahıma daha öncelerde kocamda sorun olduğu için hamile kalmıyodum biraz endişeliyimki dış gebelikle ilgili korkuyorum hatta😔