Melike66 canım ben 13+4 teyim. Bir hafta öncesine kadar bulantılarım çok kötüydü ama son bir haftadır azaldı çok şükür. Tek sıkıntı öğün atlarsam ya da ara öğün yemezsem çok kötü halsizlik bulantı baş dönmesi oluyor. Düzenli beslenirsem gücüm yerinde oluyor.