Bizde 31+3 ü bitircez bugün bakalım artık agirlastim kasilmalar falanda var hemen yoruluyorum astımım olduğundan nefes darlığı da arttı bakalım dayanilmiycak şeyler değil suanlik hiç birisi her hamile de olduğu gibi sırt ağrıları falan var ama şükür ki kolay geçiyor hamileliğim bence 🤗❤