esranilay bende denicem bakalm haftaya :) 39olsunda 😃
Herkesin hayırlı doğumları olsun insallah tek avazda 😍
NandY gelmeyi düşünmüyor lar
bulutsmomm benim bebeyimde 38haftda 3 gunluk sezeryanmi??
Fahrye_2020_ normali bekliyoruz bakalım nasıl gelecek :)