Buse3006 Ben euthyrox 50 lik hap kullanıyorum 25 le başladım sonra 50 ye devam ettik . Çok yüksek değil değerim 2 küsürlü bişeyler çıkıyor tahlillerde. Hatta doktorum değerlern normal bir insana göre ama hamilelikde bunun biraz daha düşük olmasını istiyoruz o yüzden hap veriyorm demişdi. Kullandığım sürece bişey olmıcağını , gebelikden sonra bazen kalıcı ve bazende geçici olcağını söyledi. Benm gebelikde çıktı önce yokdu. İlaç kullandığınız sürece korkmayın . Yiyecek konusndada hiç uyarılmadım ama benım yüksek olmadığı için olabilir her ayda değerlerm 2 yi geçmiyor çok şükür. Herkesinde değerleri farklı buraya bakmayın. Kafanız karışır doktorunuzu dnleyin sadece. Örneğin ben bana doktorum sebze meyve şunu ye yeme demedi dediğim gibi belki yüksel değil diye ama bir başkasına yasaklayabilir. Kafanıza takmayın , kötü bir hastalık değil