Merhaba kızlar 13+6 haftalık hamileyim ve özellikle akşamları geceleri göğüslerim cokkk kaşınıyor koparıp atasım geliyor artık cildiyeye gidicem ama gitmeden danısmak istedim, cildim normalde yağlı bi cilt değildi suan ekstra kuru farkındayım hamilelikte. Ama nemlendiriyorum ve su tüketimine de oldukça dikkat ediyorum. Normal mi böyle olması evet göğüsler büyüyor vs kaşıntı oluyormus ama böyle şiddetli olur mu. Bide genelde akşamları oluyor. Basına gelen var mı ya da aynı sikayetten doktora giden doktorunuz ne dedi vs ?