Reglime on iki gün var henüz yumurtlama olmadı hiç ovulasyon ile takip ediyorum bu ay da olmadı galiba :/ doktor ne zaman yumurta takibi yapar gidiyorum bişi yok deyip gönderio ne ilaç ne başka bişi sadece folik asit kullanıyorum.bende sonra evlenenler güzel haberler aldı ben her ay hüsran artik ciddi anlamda morel bozukluğu yaşıyorum son zamanlarda Allah isteyen herkese nasip etsin 😔