Nejla74 Merhaba, elenatal 1 kullanmaya başladım. Mide bulantısı, kusma, ishal oldu. Acaba bundan mı kaynaklı? Bu sorunları yaşayan var mı?
30ekim19 Nejla74 bende kullanıyorum bi problem oluşmadı doktorunuza danışın belki yan etki oluşmuştur
2kizanasi Ben kullanıyorum her hangi bir sorun yaşamadım, sizin vücudunuz farklı reaksiyon vermiş olabilir, doktorunuza danışınız :) Geçmiş olsun
RuzgarsMommy Bende 1 aydır kullanıyorum hiç bir şey yaşamadım bundan oldğuna emin misiniz? Doktorunuza danışın tabi