Znrkrgl Arkadaşlar normal doğum yaptım sütüm geldi ama az geliyor ve ucunu bebeğim kavrayamıyor.Ne yapmam gerekir emzirirken ucu çok acıyor
Efesevim Znrkrgl kahverengi kısmını tamamen ağzında olması lazım bebeğin derste öyle öğretmişlerdi sadece ucunu alırsa yara olur
Filiznalbant Znrkrgl silikon meme ucu al büyük kolaylık ben öyle çözüm buldum ve iyi ki de almışım benim sütüm gelmemişti ve uçları hiç yoktu
Asl19 Acıyorsa yara olursa gümüş göğüs kapakları kullanabilirsiniz ben şekilde rahat emziriyordum kısa sürede iyileşme gösteriyor
Elifebrudalyan Lansinohun göğüs ucu kremini sürüp aventin kapaklarını kapatıyorum göğüs uçları yumuşacık kalıyor emzirirken de bi birini bi birini emziriyorum öyle deneyebilirsiniz