canimoglum53 evet canm bu fiyat. Indirim de diye yazıyor fiyatı diğer bebek arabalarına gore cook cok uygun. Fakat kararsız kaldim bende. Yorumlara baktım da kullanan herkes sikayetciymis tekerlekleri sıkıntı yaratıyormuş. Tabi baska şeylerde var. Sizin kuzeniniz memnun mu sıkıntı yaşamadı mi ?