Benimguzelkiziim Aynı dertten muzdaribim, malesef çözüm bulamadım. Bu şişkinlikten dolayı aç geziyorum. En büyük korkum büyümeyecek çocuklar. İkiz üstelik, iyi beslenmem gerekiyor. Tek yapabildiğim gün içine yaymak yediklerimi. Herşeyi bir anda yemiyorum. Az az yiyorum, sonra tekrar az daha... böyle böyle idare ediyorum işte...