cansuaydin geçen salı 3700 dedi ama kilodan değil de normal doğum için baş çapı 10 sınırmış, benimki 9.8 olmuş haftaya da gelmezse 10'u geçer dedi. Gelmedi 🤷🏻♀️☺️ ben de hurma, squat, yürüyüş vs her şeyi yaptım ama gelecekleri zamanı kendi belirliyorlar herhalde 🤗 siz de iyi sabretmişsiniz masallah, tez zamanda kolay ve sağlıklı bir doğum olsun 🧿🐣