Minasu 2012 yılında 35 haftalıkken, kum dökme sebebiyle sancılandım, hastaneye yatıp o çok çarpıntı yapan serumdan yedim 🤦🏻♀️ Elhamdülillah 36+2 de normal bir doğum yaptım. Kuveze girmedi. Sabah 7:21 de doğurdum ikindin 4 de eve yolladılar. Şimdi 2.sınıfa giydiyo kendileri. Sabah karne alıcam diye heycandan uyuyamadı 😍