Aslihan2 Yuksek 2 bucuk alti olması gerekiyor ilaca başlayın endokrine gitmeniz gerek bence sakin aksatmayin ben bu yuzden bebeğimi kaybettim
__meczup__ Aslihan2 serbest t3 2.87 tsh 0.75 ultrason tarihini bekliyorum ilaca baslamadik sizce sonuçlarm nasıl bilgi sahibi değilim
Bsecill umggzm53 canım o referans değeri gebe olmayanlar için gebelikte 2,5 olması isteniyor dahiliyeye gitmeni tavsiye ederim