Firdevsyasar1985 Merhaba güzel anneler. 1 aylık hamileyim. Çok kötü başım ağrıyor ve sıtmada tuttu. Evde hap olarak minoset var. Kullansam bebeğime zararı olur mu.? Lütfen acil cevap verin. Çok kötüyüm...